米国 White House 全米電気自動車充電ネットワークの新基準を提案
こんにちは、丸山満彦です。
White Houseが全米電気自動車充電ネットワークの新基準を提案しています。。。
電気自動車用のインフラが充実し、電気自動車が増えると、さらに電気自動車が増え電気自動車用のインフラが充実し、、、、
逆に、ガソリン自動車が減ると、ガソリンスタンドが減少し、ガソリンスタンドが減少すると、、、
ということになっていくのでしょうかね。。。
しかし、日本はどうなるんでしょうね。。。
● The White House
FACT SHEET: Biden-Harris Administration Proposes New Standards for National Electric Vehicle Charging Network | ファクトシート:バイデン-ハリス政権、全米電気自動車充電ネットワークの新基準を提案 |
Bipartisan Infrastructure Law Investments to Enable Families to Plug-In, Charge Up, and Drive Across America | 超党派のインフラストラクチャー法への投資により、家族がアメリカ全土でプラグイン、充電、運転ができるようになる |
Today, the Biden-Harris Administration is announcing new steps to meet President Biden’s goal to build out the first-ever national network of 500,000 electric vehicle chargers along America’s highways and in communities, a key piece of the Bipartisan Infrastructure Law. | 本日、バイデン-ハリス政権は、バイデン大統領の目標である、米国の高速道路や地域社会に50万台の電気自動車充電器の全国ネットワークを構築するための新たなステップを発表しました。 |
The Department of Transportation, in partnership with the Department of Energy, is proposing new standards to make charging electric vehicles (EVs) a convenient, reliable, and affordable for all Americans, including when driving long distances. Without strong standards, chargers would be less reliable, may not work for all cars, or lack common payment methods. The new standards will ensure everyone can use the network –no matter what car you drive or which state you charge in. | 運輸省は、エネルギー省と共同で、長距離運転時など、すべてのアメリカ人にとって電気自動車(EV)の充電が便利で信頼でき、かつ安価になるような新しい基準を提案しています。強力な規格がなければ、充電器の信頼性が低下したり、すべての自動車に対応しなかったり、一般的な支払い方法がなかったりすることになります。新しい規格は、どんな車に乗っていても、どの州で充電していても、誰もがネットワークを利用できることを保証します。 |
The proposed standards, along with new coordinated federal actions on EVs, support President’s Biden’s priorities to lower costs for families, create good-paying jobs, and combat climate change. He is pressing Congress on his plan to provide tax credits that make EVs more affordable, so families’ budgets aren’t hurt by volatile gas prices. The actions will spur good-paying jobs with strong workforce requirements for America’s steelworkers, electrical workers, and laborers to build, install, and maintain the network. And, making chargers and EVs more accessible will help tackle the climate crisis – reducing emissions, increasing cleaner air, and advancing the President’s Justice40 Initiative. | この規格案は、EV に関する連邦政府の新たな協調行動とともに、家庭のコスト削減、高収入の雇用創出、気候変動対策というバイデン大統領の優先事項を支援するものです。バイデン大統領は、電気自動車をより手頃な価格で購入できるようにする税額控除を提供する計画について議会に圧力をかけており、その結果、不安定なガソリン価格によって家計が苦しめられることがなくなります。また、充電器や電気自動車を製造するために、アメリカの鉄鋼労働者、電気工事士、労働者などの雇用を促進し、給料の良い仕事を増やすことを目指します。また、充電器や電気自動車をより利用しやすくすることは、気候変動問題への取り組みにつながり、排出量の削減、よりクリーンな空気の増加、そして大統領の「Justice40イニシアチブ」の推進につながるでしょう。 |
Thanks to President Biden’s bold vision, leadership, and actions EV sales have doubled since he took office, and there are now more than two million EVs and 100,000 chargers on the road. The Biden Administration has positioned the United States to lead the electric future and make it in America: | バイデン大統領の大胆なビジョン、リーダーシップ、行動のおかげで、就任以来、EV の販売台数は倍増し、現在では 200 万台以上の EV と 10 万台の充電器が路上で使用されています。バイデン政権は、米国が電気自動車の未来をリードし、米国でそれを実現できるよう位置づけました。 |
・Secured historic investments in the Bipartisan Infrastructure Law – $7.5 billion for EV charging infrastructure and more than $7 billion for the critical minerals supply chains necessary for batteries, components, materials, and recycling. | ・超党派インフラ法において、EV 充電インフラに 75 億ドル、電池、部品、材料、リサイクルに必要な重要鉱物のサプライチェーンに 70 億ドル以上の歴史的な投資を確保しました。 |
・United automakers and autoworkers around an ambitious target for 50% of new vehicles sold in 2030 to be electric. | ・自動車メーカーと自動車労働者は、2030年に販売される新車の50%を電気自動車にするという野心的な目標に取り組みました。 |
・Triggered a string of investment commitments of over $100 billion from private companies to make more EVs and their parts in America, create jobs for our autoworkers, and strengthen our domestic supply chains. | ・電気自動車とその部品を米国内で生産し、自動車労働者の雇用を創出し、国内のサプライチェーンを強化するために、民間企業が1,000億ドル以上の投資を相次いで約束するきっかけを作りました。 |
・Activated the purchasing power of the federal government to procure 100% zero-emission light-duty vehicles by 2027 and all vehicles by 2035. | ・連邦政府の購買力を活性化し、2027年までに100%ゼロエミッションの小型車、2035年までに全車両を調達しました。 |
・Finalized the strongest passenger vehicle emissions and fuel economy standards in history. | ・史上最も強力な乗用車の排出ガスと燃費の基準を最終決定しました。 |
Historic Infrastructure Investments in Charging | 充電器に関する歴史的なインフラ投資 |
The $7.5 billion for EV charging infrastructure in President Biden’s Bipartisan Infrastructure Law will build a convenient and equitable charging network through two programs. The National Electric Vehicle Infrastructure (NEVI) program will provide $5 billion in formula funding to States to build out charging infrastructure along highway corridors – filling gaps in rural, disadvantaged, and hard-to-reach locations while instilling public confidence in charging. Today’s minimum standards and requirements will guide States on how to spend federal funds in a way that makes chargers function the same from state-to-state, easy to find, use, and pay for, no matter who operates chargers. The Bipartisan Infrastructure Law also provides $2.5 billion in competitive grants to support community and corridor charging, improve local air quality, and increase EV charging access in underserved and overburdened communities. DOT will open applications for this program later this year. | バイデン大統領の超党派インフラ法におけるEV充電インフラへの75億ドルは、2つのプログラムを通じて、便利で公平な充電ネットワークを構築するものです。国家電気自動車インフラ (NEVI) プログラムは、高速道路沿いの充電インフラを構築するため、州に 50 億ドルの公式資金を提供します。これは、充電に対する国民の信頼を高めながら、地方や恵まれない地域、到達しにくい場所でのギャップを埋めるものです。本日の最低基準と要件は、充電器の機能を州ごとに同じにし、誰が充電器を運営しても、見つけやすく、使いやすく、支払いやすいように、州が連邦資金をどのように使うかの指針となるものです。また、超党派インフラ法では、コミュニティやコリドーでの充電を支援し、地域の大気質を改善し、サービスが不十分で負担の大きいコミュニティでのEV充電アクセスを増やすために、25億ドルの競争的補助金が提供されます。DOTは今年後半にこのプログラムの申請を開始する予定です。 |
These federal charging programs were designed to catalyze additional private sector investments that complement the build-out of a user-friendly, cost-saving, and financially sustainable national EV charging network. Together, President Biden’s leadership is mobilizing public and private charging investment to accelerate the adoption of EVs and create good-paying jobs across manufacturing, installation, and operation. These chargers will also make sure the new renewable electricity sources like solar and wind can power the cars we drive and reduce energy costs for families. | これらの連邦政府の充電プログラムは、使いやすく、コスト削減が可能で、財政的に持続可能な EV 充電ネットワークの構築を補完する民間部門の追加投資を促進するために設計されたものです。バイデン大統領のリーダーシップにより、官民合同の充電設備への投資が行われ、EV の普及が加速されるとともに、製造、設置、運用に関わる高収入の雇用が創出されます。これらの充電器はまた、太陽光や風力などの再生可能な新しい電力源が、私たちが運転する車に電力を供給し、家庭のエネルギーコストを削減することを可能にします。 |
Setting the Standard | 標準を設定する |
The Bipartisan Infrastructure Law also established a Joint Office of Energy and Transportation to work hand-in-hand with States, industry leaders, manufacturers, and other stakeholders to meet the President’s goals. And to ensure that this electric transformation is both timely and equitable, Vice President Harris launched an EV Charging Action Plan that fast tracks federal investments and targets equity benefits for disadvantaged communities – and the Department of Transportation released a Rural EV toolkit to help ensure all Americans, regardless of where they live, have the opportunity to benefit from the lower operating costs, reduced maintenance needs, and improved performance that EVs provide. These investments, steered by the standards proposed today, will create a public charging system that meets our goals of being reliable, affordable, equitable and seamless between states and networks. They will also use workforce standards such as the Electric Vehicle Infrastructure Training Program (EVITP) to increase the safety and reliability of charging station’s functionality and usability – creating and supporting good-paying, highly-skilled union jobs in communities across the country. | 超党派インフラ法案では、大統領の目標を達成するために、州、業界リーダー、メーカー、その他の関係者と手を携えて活動するエネルギー・運輸合同事務所も設立されました。また、この電気自動車への転換をタイムリーかつ公平に行うため、ハリス副大統領は、連邦政府の投資を迅速化し、不利な立場にあるコミュニティに対する公平な利益を目標とする 電気自動車充電器アクションプランを立ち上げ、交通省は、居住地にかかわらず、すべてのアメリカ人に EV がもたらす運用コストの削減、メンテナンスの必要性の軽減、性能向上の恩恵を受ける機会が与えられるよう、Rural EV toolkit をリリースしました。本日提案する基準によって導かれるこれらの投資は、信頼性が高く、安価で、公平で、州やネットワーク間でシームレスであるという我々の目標を満たす公共充電システムを構築することになります。また、電気自動車インフラ訓練プログラム (EVITP) などの労働基準を用いて、充電ステーションの機能と使いやすさの安全性と信頼性を高めることで、全国のコミュニティで高収入、高スキルの組合員の雇用を創出し、支援することができます。 |
Additional Steps to Drive Progress | 進捗を促進するための追加ステップ |
Today, as part of an Administration-wide strategy, the Biden-Harris Administration is announcing a fleet of actions from nine federal agencies across the charging ecosystem to complement the NEVI program – creating good-paying jobs in the U.S., reducing emissions, and putting us on a path to net-zero emissions by 2050. | 本日、バイデン-ハリス政権は、行政全体にわたる戦略の一環として、NEVI プログラムを補完し、米国内で高収入の雇用を創出し、排出量を削減し、2050 年までに純排出量ゼロへの道筋をつける、充電エコシステムについての 9 つの連邦機関による一連の行動を発表しています。 |
・The Joint Office of Energy and Transportation announced the formation of a new Federal Advisory Committee called the EV Working Group that will be a key advisory body to “make recommendations regarding the development, adoption, and integration of light-, medium-, and heavy-duty electric vehicles into the transportation and energy systems of the United States,” including on infrastructure topics. The 25 members will be selected in the coming months. The joint office also announced a partnership to support EV charging with the American Public Power Association, Edison Electric Institute, and National Rural Electric Cooperative Association to inform electric system investments and support state planning. | ・エネルギー省・運輸省による合同事務局は、EVワーキンググループと呼ばれる新しい連邦諮問委員会の設立を発表しました。この委員会は、インフラの話題を含め、「小型・中型・大型電気自動車の開発、採用、米国の交通・エネルギーシステムへの統合に関する勧告を行う」重要な諮問機関です。25人のメンバーは今後数カ月のうちに選出される予定です。また、同共同事務局は、米国電力協会、エジソン電気協会、全米農村電気協同組合協会と、電気システム投資への情報提供と州計画支援のため、EV充電を支援するパートナーシップを発表しました。 |
・The Department of Energy announced $45 million through its “EVs4ALL” program to develop very fast charging batteries to complement the rollout of the public charging network. They are also preparing multiple funding topics for projects that offer EV charging solutions for drivers who lack access to home charging or who live in underserved communities. DOE’s Vehicle Technologies Office anticipates up to $30M in funding opportunities to support clean energy mobility pilots and demonstration in underserved and rural areas. The opportunity will seek projects to deploy EV charging solutions for drivers with no home charging and projects that will engage underserved communities to develop community-driven EV charging plans and install EV chargers in locations that maximize benefits to underserved communities. | ・エネルギー省は、「EVs4ALL」プログラムを通じて、公共充電ネットワークの展開を補完する超高速充電用バッテリーの開発に4500万ドルを拠出すると発表しました。また、家庭での充電ができないドライバーや、十分なサービスを受けていない地域に住むドライバーにEV充電ソリューションを提供するプロジェクトに対しても、複数の資金提供テーマを準備しています。エネルギー省の車両技術局は、十分なサービスを受けていない地域や農村部でのクリーンエネルギー移動性の試験・実証を支援するために、最大3000万ドルの資金提供の機会を見込んでいます。この機会では、家庭で充電できないドライバーのためのEV充電ソリューションを展開するプロジェクトや、十分なサービスを受けていない地域社会を巻き込んで地域主導のEV充電計画を策定し、十分なサービスを受けていない地域社会に最大限の利益をもたらす場所にEV充電器を設置するプロジェクトが募集される予定です。 |
・The Department of Agriculture developed an EV charging resource guide and funding eligibility infographic for rural property owners, states and territories, Tribes, municipalities, cooperatives, and non- and for-profit entities to assist those looking to make the transition to electric. They also developed a climate smart schools guide that includes information on funding for charging for rural school districts. In addition, USDA signed a Memorandum of Understanding with the Department of Energy to address EV supply equipment and related charging infrastructure. | ・農務省は、電気自動車への移行を検討している人々を支援するために、農村部の土地所有者、州・準州、部族、自治体、協同組合、非・営利団体向けのEV充電リソースガイドと資金調達資格インフォグラフィックを作成しました。また、農村部の学区における充電のための資金調達に関する情報を含む、気候スマートスクールガイドも作成しました。さらに、米国農務省は、エネルギー省と EV 供給装置と関連する充電インフラに取り組むための覚書に調印しました。 |
・The General Services Administration created Blanket Purchase Agreements for federal agencies and other eligible users to seamlessly acquire an array of EV chargers and services at federally owned, managed, and occupied facilities. They also published a ‘Guide to Building Owners’ that details the relationship between EV charging and building electricity loads – ensuring that buildings are equipped to handle new charging infrastructure, and optimize existing chargers. Through their Green Proving Ground program, GSA is working closely with the Department of Energy to install and pilot EV charging innovations, including managed and bidirectional charging, at selected GSA facilities and to accelerate market acceptance. In addition, GSA’s Public Buildings Service established an Interagency Agreement with the Department of Veterans Affairs to install EV charging stations at approximately 60 Veterans Affairs locations at a value greater than $40 million. | ・一般調達庁は、連邦政府機関やその他の適格なユーザーが、連邦政府が所有・管理・使用する施設において一連のEV充電器やサービスをシームレスに取得できるよう、包括的購入契約を作成しました。また、EV充電と建物の電力負荷の関係を詳しく説明した「建物所有者へのガイド」を発行し、建物が新しい充電インフラに対応し、既存の充電器を最適化できるようにしました。GSAは、グリーン・プルービング・グラウンド・プログラムを通じて、エネルギー省と緊密に協力し、選択したGSA施設に管理充電や双方向充電などのEV充電イノベーションを設置・試験し、市場の受け入れを加速しています。さらに、GSA の公共建築サービスは、退役軍人省との省庁間協定を確立し、退役軍人省の約 60 箇所に 4000 万ドル以上の EV 充電ステーションを設置することになりました。 |
・The National Park Service established an interdisciplinary EV Working Group that is developing a national strategy for electrifying their government fleets, public-serving transit fleets, and public-use charging infrastructure. They are in the process of transitioning Zion National Park’s transit fleet to battery-electric buses with $33 million in funding from the Department of Transportation’s Nationally Significant Federal Lands and Tribal Projects program – with plans to pursue the same program to electrify transit at Grand Canyon National Park next year. In addition, NPS is working with State DOTs to fill charging gaps in corridors and routes that serve as gateways to national parks. | ・国立公園局は、学際的なEVワーキンググループを設立し、政府車両、公共交通車両、公共用充電インフラの電化のための国家戦略を策定しています。ザイオン国立公園の輸送車両は、運輸省の国家重要連邦土地および部族プロジェクトプログラムからの3300万ドルの資金でバッテリー電気バスに移行中で、来年には同じプログラムでグランドキャニオン国立公園の輸送車両の電化を進める予定です。さらにNPSは、国立公園へのゲートウェイとなる回廊やルートにおける充電ギャップを埋めるため、州運輸省と協力しています。 |
・The Department of Housing and Urban Development has continued to support the inclusion of EV charging infrastructure as part of its green building standards through several of its housing financing programs. In addition, they are exploring the installation of EV chargers in multi-family rental housing as part of their Green Mortgage Insurance Premium incentive – lowering annual premiums for participants. | ・住宅都市開発省は、いくつかの住宅融資プログラムを通じて、グリーンビルディング基準の一部としてEV充電インフラを組み込むことを継続的に支援しています。さらに、グリーン住宅ローン保険料のインセンティブとして、集合住宅へのEV充電器の設置を検討しており、参加者の年間保険料を引き下げています。 |
・The Environmental Protection Agency created a Clean School Bus Program through the Bipartisan Infrastructure Law to replace the nation’s fleet of dirty diesel buses, with clean, American-made, zero-emission buses. EPA released $500 million in the first round of funding for this $5 billion program, and schools can use portions of this funding to build-out needed EV charging infrastructure for these new, clean school buses. In addition, there are now 300 different Level 2 EV charger products available under the EPA’s ENERGY STAR program. | ・環境保護庁は、超党派インフラ法を通じて、汚れたディーゼルバスを米国製のクリーンなゼロ・エミッションバスに置き換えるクリーン・スクールバス・プログラムを創設しました。EPAはこの50億ドルのプログラムの第一弾として5億ドルの資金を発表し、学校はこの資金の一部を、新しいクリーンなスクールバスに必要なEV充電インフラの整備に充てることができます。さらに、環境保護庁 の ENERGY STAR プログラムでは、現在 300 種類のレベル 2 EV 充電器が利用可能です。 |
The Department of Defense launched a pilot project to install 20 Level 2 EV chargers for government fleet vehicles at the Pentagon along with a planning study for future additional installations. The Senior Pentagon Climate Working Group also created a sub-working group focused solely on removing barriers to installing EV charging infrastructure that supports the Department’s zero-emission vehicle acquisition goals. | ・国防総省は、ペンタゴンの公用車用にレベル2EV充電器20台を設置するパイロットプロジェクトを開始し、将来の追加設置のための計画調査も行っています。ペンタゴン上級気候ワーキンググループは、同省のゼロエミッション車取得目標をサポートするEV充電インフラの設置に対する障壁を取り除くことだけに焦点を当てたサブワーキンググループも設立しました。 |
・The Department of Commerce is supporting the build-out of the domestic EV charging supply chain and promoting foreign direct investment in American EV charging and supply equipment manufacturing. At the end of June, they will host the 2022 SelectUSA Investment Summit – the highest-profile event promoting foreign direct investment in the U.S. – where they will highlight investment opportunities in EV charging catalyzed by the Bipartisan Infrastructure Law. In addition, DOC’s Hollings Manufacturing Extension Partnership provides hands on assistance to manufactures across 51 centers, in every state and Puerto Rico, to address unmet needs in the EV charging supply chain and help traditional automotive suppliers diversify their customer base and enter into the EV charging market. | 商務省は、国内のEV充電サプライチェーンの構築を支援し、米国のEV充電・供給装置製造への海外直接投資を促進しています。6月末には、米国への外国直接投資を促進する最も注目度の高いイベントである「2022 SelectUSA Investment Summit」を開催し、超党派インフラ法が促進するEV充電への投資機会について紹介する予定です。また、DOCのHollings Manufacturing Extension Partnershipは、各州とプエルトリコにある51のセンターで製造業者に実地支援を行い、EV充電サプライチェーンの満たされていないニーズに対応し、従来の自動車サプライヤーが顧客ベースを多様化してEV充電市場に参入できるよう支援しています。 |
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