原文 |
仮訳 |
How we did this |
どのようにして調査を行ったか |
Terminology |
用語 |
Measuring News Consumption in a Digital Era |
デジタル時代のニュース消費の測定 |
Data sources and methods |
データソースと方法 |
1. The American public shows mixed familiarity with new and evolving forms of news |
1. 米国の一般市民は、新しい、そして進化するニュースの形に混ざった親しみやすさを示している。 |
The public is broadly aware of some newer forms of news consumption, but most Americans do not often use them |
一般の人々は、いくつかの新しい形のニュース消費を広く認識しているが、ほとんどのアメリカ人は、これらのニュースを使用することはあまりない。 |
Little public confidence in identifying original reporting – and little success |
元の報告書を特定することに対する世間の自信は低い - そして成功はほとんどない |
Full scope of financial support for news organizations not captured with simple ‘paying for news’ question |
報道機関への財政支援の全容 単純な「報道にお金を払う」質問では捉えられない |
Understanding how use of new digital platforms overlaps with use of analog and digital platforms for news consumption |
新しいデジタルプラットフォームの利用と、ニュース消費のためのアナログとデジタルプラットフォームの利用がどのように重なっているかを理解する |
2. Assessing different survey measurement approaches for news consumption |
2. ニュース消費のための異なる調査測定アプローチの評価 |
Are the terms researchers use to ask about news consumption generally understandable among respondents? |
研究者がニュース消費について質問する際に使用する用語は、回答者の間で一般的に理解できるものであるか? |
Can examples improve respondents’ understanding of news providers? |
回答者のニュース提供者に対する理解を、例えによって向上させることができるか? |
Does a specific response scale improve measurement of news consumption? |
特定の回答尺度はニュース消費の測定を改善するか? |
Does providing a reference period affect news consumption measurement? |
基準期間を提供することは、ニュース消費の測定に影響を与えるか? |
3. The promise and pitfalls of using passive data to measure online news consumption |
3. オンラインのニュース消費を測定するために受動的なデータを使用することの期待と落とし穴 |
Respondents self-report online activities at far higher rates than what passive data shows, but it is unclear which is more accurate |
回答者は受動的なデータよりもはるかに高い割合でオンライン活動を自己報告しているが、どちらがより正確かは不明である。 |
Accounting for differences between survey and passive data |
調査データとパッシブデータの違いを会計処理する |
Appendix: Additional guidance on using surveys to measure news consumption |
付録 ニュース消費の測定にアンケートを使用する際の追加ガイダンス |
Top-of-mind elicitation on news use |
ニュース利用に関するトップオブマインドの喚起 |
Defining ‘news’ |
ニュースの定義 |
Longer response scales |
より長い応答スケール |
Other tests and refinements |
その他のテストとリファイン |
Detailed tables |
詳細表 |
Acknowledgments |
謝辞 |
Methodology |
方法論 |
Cognitive interviews |
認知面接 |
Recruitment and Participants’ Profile |
募集と参加者のプロフィール |
Survey experiments |
調査実験 |
Recruitment |
採用情報 |
Weighting |
重み付け |
The News Consumption survey |
ニュース消費調査 |
Passive data |
パッシブデータ |
Recruitment and data collection |
採用とデータ収集 |
Matching events to behaviors asked in survey |
アンケートで尋ねられた行動とイベントのマッチング |
Comparing survey responses to passive data |
アンケート回答と受動的データの比較 |
Comparison to traffic data |
トラフィックデータとの比較 |
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